25 حقيقت جذاب در مورد تبليغات گوگل ادوردز

اجراي كمپين هاي تبليغات كليكي ادوردز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

25 حقيقت جذاب در مورد تبليغات گوگل ادوردز

۵۳ بازديد
  1. شركت گوگل در سال 2000 با قيمت گذاري بر اساس Flat CPM (مدل هزينه به ازاي نمايش) كار خود را آغاز كرد. سپس در سال 2002، مدل مزايده اي را اتخاذ نمود و بر اساس آن كار خود را ادامه داد.
  2. اسكات بانيستار كه در سن 18 سالگي ترك تحصيل كرد ايده پرداخت به ازاي موقعيت را براي موتورهاي جستجو ايجاد كرد. اين ايده توسط فردي به نام بيل گراس در Idealab به بهره برداري رسيد.
  3. حدود 97 درصد از درآمد كلي گوگل از تبليغات به دست مي آيد.
  4. كسب و كارها به طور ميانگين به ازاي هر يك دلاري كه در گوگل ادوردز صرف مي كنند، 2 دلار درآمد خواهند داشت.
  5. در بهار سال 2011، بيش از 1.2 ميليون كسب و كار مختلف بر روي شبكه جستجوي گوگل ادوردز به تبليغ مي‌پرداختند.
  6. ميانگين نرخ كليك براي يك تبليغ در موقعيت اول موتور جستجوي گوگل حدود 7.94 درصد است.
  7. تبليغاتي كه در رتبه هاي برتر نشان داده مي شوند، ده برابر بيشتر از تبليغات كناري كليك دريافت مي كنند.
  8. در نيمه دوم سال 2012، درآمد گوگل 35 درصد افزايش يافت و به 12.21 ميليارد دلار رسيد. در همين برهه زماني، مجموع كليك هاي پرداختي به 42 درصد افزايش يافت.
  9. شركت گوگل، تبليغ در موبايل ها را نيز تسخير كرده است و 97 درصد از هزينه هاي صرف شده براي جستجوي موبايلي از آنِ گوگل است.
  10. در سال 2011، جستجو و تبليغ در موتور جستجوي گوگل حدود 80 ميليارد دلار درآمد براي اين شركت داشته است.
  11. صنايع مالي و بيمه حدود 4 ميليارد دلار در سال 2011 بر روي گوگل ادوردز سرمايه گذاري كرده اند.
  12. كليدواژه هاي مرتبط با صنايع مالي و بيمه در ميان گران قيمت ترين كلمات كليدي در ادوردز قرار دارند و هزينه به ازاي كليك برخي از آن ها بيش از 50 دلار است.
  13. شركت آمازون حدود 55.2 ميليون دلار در سال 2011 بر روي ادوردز سرمايه گذاري كرده است.
  14. 89 درصد از ترافيك توليد شده توسط تبليغ جستجو زماني كه تبليغ متوقف شده با ترافيك طبيعي جايگزين نشده است. (Google Research)
  15. براي كوئري هاي جستجو با نيت تجاري بالا، سه موقعيت برتر موجود در نتايج موتور جستجو، 40 درصد از كليك هاي آن صفحه را از آنِ خود كرده اند.
  16. اگر ستون سمت راستي وجود نداشته باشد تقريبا نيمي از افراد (45.5 درصد از آن ها) نمي توانند تفاوت بين نتايج پولي و طبيعي را تشخيص دهند. (شايد يكي از دلايل حذف تبليغات ستون راست همين بود.)
  17. تبليغ كنندگان در گوگل مي توانند مخاطبان خود را بر اساس منطقه كنگره اي هدف قرار دهند.
  18. گوگل صاحب بزرگترين شبكه نمايشي آنلاين است كه در برگيرنده يوتيوب، جي‌ميل و بلاگر مي باشد.
  19. شبكه نمايش گوگل حدود 180 ميليارد بازديد را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد.
  20. كمپين هاي نمايش گوگل مي توانند 80 درصد از كاربران اينترنتي را در اختيار داشته باشند.
  21. بر اساس گفته هاي گوگل، 99 درصد از 1000 مشتري برتر آن ها در حال حاضر كمپين هايي را در شبكه نمايش و يوتيوب اجرا مي كنند.
  22. ميانگين نرخ كليك يك تبليغ در شبكه نمايش گوگل حدود 0.4 درصد است. اين مقدار 4 برابر بالاتر از تبليغ بنري در ايالت متحده آمريكا و ده برابر بيشتر از تبليغات فيس‌بوك است.
  23. مشترياني كه در معرض تبليغات نمايشي قرار مي گيرند به طور متوسط 155 درصد بيشتر از سايرين به دنبال واژه هاي مرتبط با برند و كسب وكار مي گردند.
  24. شركت Yankee Candle گزارش كرده است كه بازاريابي مجدد (remarketing) به آن ها اجازه داده نرخ تبديلشان را تا 600 درصد افزايش دهند. اين موضوع باعث كاهش هزينه ها نيز شده است.
  25. بر اساس گفته هاي گوگل، كمپين هايي كه از Conversion Optimizer استفاده مي كنند مي توانند افزايش 21 درصدي در تبديل هاي خود داشته باشند. اين در حاليست كه CPA تا 14 درصد كاهش پيدا مي كند.

منبع: وبلاگ جي ادز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.